Diverse vragen

Praat mee over Asterix. Vragen en antwoorden.
Ook zonder inlog kunt u hier een bericht plaatsen!

Moderatoren: Jochgem, jaap_toorenaar

Antworten
Jentsje

Diverse vragen

Beitrag: # 63646Beitrag Jentsje »

Hallo allemaal. Ik heb eigenlijk een aantal vragen over Asterix en Obelix. Hopelijk kan iemand mij helpen aan de antwoorden

1) Op de officiele site wordt het gratis Asterix-magazine aangeboden. In het Nederlands zijn twee nummers verschenen,. In het Frans wel acht nummers. Zouden we nog een vertaling van de overige nummers kunnen krijgen?

2) Sinds een aantal jaar worden er albums opnieuw uitgebracht met daarin een aantal extra pagina's over het verhaal. Is hier een bepaalde planning van of bepaald de uitgever wanneer een dergelijke druk gaat plaatsvinden?

3) In de loop der jaren zijn er voor bepaalde uitgaves covers hertekend. Ik denk bijvoorbeeld aan Asterix bij de Noormannen en Asterix bij de Britten. Vervangen dergelijk drukken dan de oude covers of zijn dit tijdelijke uitgaves

4) In de loop der jaren zijn er twee albums verschenen in de serie van het beste van Asterix & Obelix bij aankoop van twee albums. Volgens mij het beste van Idefix en vriendschap. Wat is de inhoud van deze albums? Zijn dit herdrukken? Nieuwe strips?

Alvast dank aan een ieder die mij aan antwoorden kan helpen

Met vriendelijke groet,

Jentsje
Antworten